מרכז סיעוד הדסים

צוות מנוסה שנותן תחושה ביתית, איכות לחיים, יחס חם וטיפול אדיב ומקצועי לדיירים.

מרכז סיעוד הדסים – צוות מנוסה שנותן תחושה ביתית, איכות לחיים, יחס חם וטיפול אדיב ומקצועי לדיירים.

מרכז גריאטרי הדסים קיים כ 24 שנה, בעל ניסיון טיפולי רב, מקצועיות ללא פשרות, אכפתיות ומענה רפואי וסיעודי ברמה הגבוהה ביותר.
במרכז הדסים קיימות 11 מחלקות אשר נותנות מענה טיפולי בהתאם לרמה הרפואית/ סיעודית של כל דייר ודייר. למרכז הדסים יש את היכולת והמשאבים להתאים את המחלקה הטובה ביותר עבור כל דייר  לפי היכולת הקוגניטיבית שלו והקשר עם הסביבה.


הדסים – הבחירה הטובה והאיכותית ביותר עבור יקירכם.
כאשר האנשים היקרים לנו מגיעים לגילאים מבוגרים ולמצבים בריאותיים מורכבים ומאתגרים, כאשר כבר לא ניתן להשאירם בבית ולהעניק להם את כל צרכי הטיפול הטוב ביותר, העברה לבית אבות סיעודי גריאטרי הוא הפתרון הנכון, היעיל והמכבד ביותר.

זוהי בהחלט החלטה משמעותית בעלת חשיבות, לכן אתם רוצים לדעת שבחרתם נכון ושאתם ומעניקים לקרוביכם את תנאי המחייה והטיפול האופטימאליים ביותר. חשוב לדעת שאתם מכניסים אותם לסביבה טיפולית מכבדת, מסורה ומקצועית, ובנוסף, מעניקים להם סביבת מגורים איכותית ונקייה אשר דואגת להם מסביב לשעון.

מרכז הדסים נמצא במיקום מרכזי בצמוד לגבול פתח תקווה בני ברק. מרכז הדסים מתאים לכלל האוכלוסייה הגריאטרית ומציע מחלקות ייעודיות, איכותיות ונפרדות לדיירים סיעודיים ותשושי נפש, עם כל המשאבים הדרושים להענקת טיפול מסור וברמה הגבוהה ביותר, תוך מתן כבוד רב לדיירים, טיפול רפואי מקצועי ללא פשרות, ויחס חם ואוהב לדיירים.


תנאי מחייה וטיפול מעולים!
אין ספק כי כאשר אדם קרוב ויקר לנו מגיע למצב סיעודי או תשוש נפש, זוהי מציאות מורכבת, מעשית ורגשית, קודם כל לאדם עצמו אך גם לבני משפחתו והסובבים אותו. במצבים אלו, מרכז גריאטרי הדסים מהווה את הפתרון היעיל, הנוח והמתאים ביותר עבור הדייר עצמו והן עבור משפחתו. 

מרכז טיפולי בו ניתן לקבל את ההשגחה הנדרשת, הטיפולים הרלוונטים, וסביבת מגורים מותאמת ותומכת במצבו של הדייר עם צוות סיעודי מקצועי וזמין 24/7.

בבואכם לבחור מרכז גריאטרי עבור יקירכם, הפרטים "הטכניים" הם אמנם חשובים אך הם לא כל העניין. יש משמעות אדירה לשירותיות, לחמימות, ליחס מכבד ורגיש ללא פשרות לטובת ועבור הדיירים, לשקיפות מלאה ולאוזן קשבת למשפחות.

המשפחות אשר בוחרות במרכז גריאטרי הדסים ונותנות לנו לטפל בהם, מעוניינות להוסיף איכות לטיפול ולשירות ובעיקר כבוד לשנים שנותרו להם לחיות.


מרכז גריאטרי הדסים קם ופועל עד היום מתוך מטרה ברורה ומוצהרת והיא לספק שירות סיעודי – טיפולי מסוג אחר, כזה הרואה את האדם קודם כל כאדם וכעולם ומלואו, עם יחס מכבד ומותאם אישית, לצד שירותי טיפול רפואיים וסיעודיים מהמתקדמים והטובים ביותר, הרבה מעל לסטנדרטים הגבוהים והמקובלים בתחום.

דיירי מרכז הדסים זוכים לטיפול סיעודי משובח ומוקפד, למגוון שירותים המשפרים את איכות החיים שלהם, למרחבי מחייה איכותיים, לפעילויות מונגשות ומותאמות לדיירים, וכמו כן, דלת פתוחה וקשובה לבני המשפחה.

לצד שפע היתרונות והאיכויות של מרכז הדסים, אחד הגורמים הכי משמעותיים שלנו הוא הצוות המדהים שלנו. צוות שרובו הגדול עובד בהדסים שנים רבות, צוות מקצועי ורגיש אשר רואה בעבודתו שליחות עליונה ואשר מספק לדיירים ומשפחותיהם טיפול ויחס מסור, חם, מכבד ורגיש. צוות שעושה את ההבדל, צוות מקצועי ואוהב אשר הופך את הדסים לבית חם ומיוחד ולהרבה מעבר ממרכז גריאטרי טיפולי רגיל.


שירותים ונקודות חוזק של מרכז גריאטרי הדסים:

  • 7 מחלקות סיעודיות מתקדמות, עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר ויכולת שיבוץ דיירים באופן רגיש, מותאם, ומתחשב למחלקה המתאימה ביותר עבור הדייר.
  • 3 מחלקות לתשושי נפש הנותנות מענה מקיף לצרכים והמאפיינים הייחודים של תשושי הנפש.
  • מחלקה חדשה לחלוטין של סיעודי מורכב למתן טיפול רפואי, אישי ואיכותי לדיירים במצב של סיעוד מורכב.
  • מחלקה מתוגברת, מיוחדת ויוקרתית עם סטנדרטים גבוהים ביותר של מגורים, תנאי מלון 5 כוכבים עם צוות מתוגבר וכמות דיירים מצומצמת.
  • מרכז גריאטרי הדסים פועל ברישיון ופיקוח מלא של משרד מהבריאות.
  • בהדסים אתם ויקירכם זוכים לתהליך קליטה קל ומהיר, מותאם אישית עם מירב היעילות ויחס חם וקשוב מכל הצוות הרב מקצועי במרכז.
  • מתן דגש מיוחד על טיפולי ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה וטיפולים תעסוקתיים מותאמים אישית לצרכים והמאפיינים של כל דייר ודיירת.
  • הגשת 3 ארוחות איכותיות, מזינות ומגוונות אשר מתבצעת במטבח החדיש והמודרני של הדסים בפיקוח של שף מקצועי.
  • מגוון רחב מאוד של פעילויות העשרה ופנאי לאורך כל השנה, אשר מותאמות בהתאם ליכולות הקוגניטיביות של כל דייר ודייר.
  • צוות מיומן, מסור וותיק המספק לדיירים ומשפחותיהם שירותים סוציאליים מגוונים ואיכותיים.
  • כל הצוותים הרפואיים מוכשרים ומוסמכים לעבודה סיעודית תחת פיקוח מלא ורישיון של משרד הבריאות.
  • שירותי ניקיון ותחזוקה ברמה מלונאית הגבוהה ביותר תוך מתן תחושה של בית ואווירה משפחתית.
  • הקבלה והכניסה למרכז הדסים מתאפשרת הן באופן פרטי והן על בסיס קוד משרד הבריאות.

מרכז הדסים מציע ומספק את תנאי הטיפול והשהות הגבוהים והאיכותיים ביותר, סביבה בטוחה, נוחה ומכבדת ביותר, ועם צוות מיוחד הנותן ליקירכם את הטוב ביותר שהם צריכים, רוצים וזכאים לקבל. – מרכז הדסים הבית שמוסיף איכות לשנים!

מאמרים נוספים:

בית אבות או להישאר בבית

פחות מהפן הכספי ויותר בפן האנושי יש איזה שהוא קושי להכניס את ההורה לבית אבות. מצד אחד יש את נושא הבדידות שאפילו אם יש מטפלת צמודה עדיין אין זה אומר שהיא ממלאה את הפן החברתי לו זקוקה האוכלוסייה בגיל הזהב. הילדים כבר עזבו את הבית, כל אחד נתון לשגרת חייו שלוקחת ממנו את רוב הזמן והביקורים הופכים לקצרים ולעיתים גם תכיפות הביקורים יורדת. מצד שני יש את בית האבות שמשום מה מרגיש להרבה אנשים כמו "נטישה" מה שמקשה עליהם את המעבר.

קרא עוד »

ההתלבטות בין הבית לסידור המוסדי

שנים של ניסיון לימדו את העוסקים בטיפול באוכלוסיה המבוגרת על הקשיים והלבטים המלווים את מי שעליו לקבל החלטה ולהביא לידי ביצוע מעבר של יקירו מבית לסידור מוסדי. מוסדות גדולים ומכובדים, דוגמת המרכז הגריאטרי "הדסים" מקיימים ועדת קבלה לפני כניסה. להפתעת בני המשפחה הם ישמעו לעיתים את איש הצוות אומר להם שאבא או אימא עדיין יכולים וצריכים להישאר בביתם, לרוב עם מטפל צמוד.

קרא עוד »

מחלות זקנה נפוצות

עם ההתבגרות יסבול כל אחד מאיתנו מירידה בתפקוד כל מערכות גופו. כולנו נחווה ירידה קוגנטיבית מסוימת שתשפיע ברמה כזו או אחרת על תפקודנו ביום יום עד כדי קושי בפעולות שיגרתיות ופשוטות לכאורה. משמעותה של ירידה קוגנטיבית היא ירידה ביכולת הריכוז, פגיעה בזיכרון ובהבנה וכפועל יוצא ירידה באיכות חייו של האדם.

קרא עוד »

מחלקת צלולים סיעודיים

מחלקת צלולים סיעודיים הינה מחלקה אשר מקבלת דיירים הזקוקים לעזרה סיעודית והשגחה רפואית 24/7 יחד עם זאת הם צלולים בדעתם . ייחודיות של מחלקה זו שהיא מאפשרת לדיירים להמשיך לנהל את חייהם בעצמאות מרבית כגון קבלת החלטות לבד, להשתתף בקבוצות פעילות שונות, להעביר זמן פנאי כרצונם ולהרגיש שהם עדיין עצמאים וממשיכים לתפקד לצד השגחה סיעודית ופיקוח רפואי.

קרא עוד »

שרות סוציאלי בהדסים

במרכז גריאטרי הדסים אנו שמים דגש מיוחד על רווחת הדייר. אחד השירותים החשובים שאנו מעניקים לדיירים שלנו הינו שירות סוציאלי, המקנה לכל דייר ובני משפחתו משענת ובטחון. השירות הסוציאלי שלנו מורכב מצוות ותיק של עובדות סוציאליות , אשר כל אחת מהן מלווה את המחלקות שלה ומהווה חוליה מקשרת בין צוות המחלקה, דיירים ומשפחותיהם.

קרא עוד »

אילו שירותים צריך לספק מרכז גריאטרי?

מרכז גריאטרי הינו בית אבות סיעודי המעניק שירותים נרחבים לדיירים הזקוקים לטיפול סיעודי. בשונה מבית אבות רגיל, המעניק לדייריו חיי חברה פעילים, חוגים, סדנאות, מזון איכותי ושירותי רפואה בסיסיים, מרכז גריאטרי במסגרת בית אבות סיעודי מעניק לדייריו שירותים כבכל בית אבות רגיל בתוספת שירותי רפואה נרחבים לדיירים הזקוקים לטיפול סיעודי והשגחה צמודה.

קרא עוד »

שימו לב

המידע והתכנים המופיעים באתר ניתנים "כמות שהם" (AS IS) וללא אחריות מכל סוג שהוא. התכנים באתר אינם מהווים עצה רפואית, חוות דעת מקצועית, או תחליף להתייעצות עם מומחה. לא תהיה למשתמשים כל תביעה, דרישה או טענה, מכל סוג שהוא כלפי hadasim.com ו/או בעליו של האתר ו/או כלפי צוות הכותבים, העורכים והיועצים המשתתפים בעריכתו.

דילוג לתוכן