חדש בהדסים – מחלקה סיעודית מורכבת

המחלקה הסיעודית המורכבת החדשה במרכז גריאטרי הדסים פועלת ברישוי משרד הבריאות וקופות החולים וכוללת חדרים מרווחים, חדשים ואיכותיים לשניים.

מחלקה לסיעוד מורכב מיועדת לטיפול והשגחה רפואית לחולים הסובלים ממספר בעיות ומחלות המחייבות טיפולים צמודים, סביבה תומכת, רפואית ומקצועית.
המחלקה הסיעודית המורכבת החדשה במרכז גריאטרי הדסים פועלת ברישוי משרד הבריאות וקופות החולים וכוללת חדרים מרווחים, חדשים ואיכותיים לשניים. בכל חדר יש שירותים צמודים ומאובזרים, לחצני מצוקה בצמוד למיטה ובמקלחת, ומיטה בעלת מנגנון חשמלי ושלט אישי. המחלקה מאובזרת בציוד רפואי המודרני והמתקדם ביותר שקיים.
דיירי במחלקה הסיעודית המורכבת במרכז הדסים נהנים ומקבלים:
• השגחה רפואית מקצועית 24 שעות ביממה
• ארוחות מלאות במהלך היום לפי צורכי תזונתם האישית.
• הפעלה תעסוקתית מגוונת במהלך שעות הפנאי.
• צוות רב מקצועי מיומן ובעל ניסיון רב בטיפול במחלקות מורכבות.
מרכז גריאטרי הדסים מאפשר רצף טיפולי במקום אחד!
דיירים אשר מתקבלים למרכז הדסים, בני זוג או חברים טובים, יכולים להמשיך להתגורר ביחד גם אם מצבם הבריאותי וצורכיהם הרפואיים שונים האחד מהשני. כל אחד יכול להתגורר במחלקה נפרדת לפי מצבו הרפואי והסיעודי.
דייר אשר מצבו הרפואי או הסיעודי מוגדר כמורכב יכול להמשיך לקבל רצף טיפולי במסגרת המוסד ולהישאר בסביבתו הנעימה והמוכרת.
במחלקה הסיעודית המורכבת משולבות שיטות קליניות מתקדמות לטיפול בחולים מורכבים ובעיקר יחס חם, אישי ותומך מכל הצוות.
כל דייר אשר מתקבל למחלקה הסיעודית המורכבת עובר תהליך קבלה מסודר על ידי כל הגורמים הרלוונטים במרכז הכוללת הערכה גריאטרית, רפואית וסיעודית. הטיפול בדייר מתבצע תוך התחשבות במכלול גורמים שונים הכוללים: מחלות, תרופות ואיזון כאב, וכל זה תוך התחשבות בדייר, באישיותו, ובבני המשפחה והסביבה. הרצון והמטרה היא להשיג איכות חיים גבוהה ככל שניתן.
האשפוז ממומן באופן פרטי או על ידי הקופה המבטחת – טופס 17 של קופות החולים.

מאמרים נוספים:

בית אבות או להישאר בבית

פחות מהפן הכספי ויותר בפן האנושי יש איזה שהוא קושי להכניס את ההורה לבית אבות. מצד אחד יש את נושא הבדידות שאפילו אם יש מטפלת צמודה עדיין אין זה אומר שהיא ממלאה את הפן החברתי לו זקוקה האוכלוסייה בגיל הזהב. הילדים כבר עזבו את הבית, כל אחד נתון לשגרת חייו שלוקחת ממנו את רוב הזמן והביקורים הופכים לקצרים ולעיתים גם תכיפות הביקורים יורדת. מצד שני יש את בית האבות שמשום מה מרגיש להרבה אנשים כמו "נטישה" מה שמקשה עליהם את המעבר.

קרא עוד »

ההתלבטות בין הבית לסידור המוסדי

שנים של ניסיון לימדו את העוסקים בטיפול באוכלוסיה המבוגרת על הקשיים והלבטים המלווים את מי שעליו לקבל החלטה ולהביא לידי ביצוע מעבר של יקירו מבית לסידור מוסדי. מוסדות גדולים ומכובדים, דוגמת המרכז הגריאטרי "הדסים" מקיימים ועדת קבלה לפני כניסה. להפתעת בני המשפחה הם ישמעו לעיתים את איש הצוות אומר להם שאבא או אימא עדיין יכולים וצריכים להישאר בביתם, לרוב עם מטפל צמוד.

קרא עוד »

מחלות זקנה נפוצות

עם ההתבגרות יסבול כל אחד מאיתנו מירידה בתפקוד כל מערכות גופו. כולנו נחווה ירידה קוגנטיבית מסוימת שתשפיע ברמה כזו או אחרת על תפקודנו ביום יום עד כדי קושי בפעולות שיגרתיות ופשוטות לכאורה. משמעותה של ירידה קוגנטיבית היא ירידה ביכולת הריכוז, פגיעה בזיכרון ובהבנה וכפועל יוצא ירידה באיכות חייו של האדם.

קרא עוד »

מחלקת צלולים סיעודיים

מחלקת צלולים סיעודיים הינה מחלקה אשר מקבלת דיירים הזקוקים לעזרה סיעודית והשגחה רפואית 24/7 יחד עם זאת הם צלולים בדעתם . ייחודיות של מחלקה זו שהיא מאפשרת לדיירים להמשיך לנהל את חייהם בעצמאות מרבית כגון קבלת החלטות לבד, להשתתף בקבוצות פעילות שונות, להעביר זמן פנאי כרצונם ולהרגיש שהם עדיין עצמאים וממשיכים לתפקד לצד השגחה סיעודית ופיקוח רפואי.

קרא עוד »

שרות סוציאלי בהדסים

במרכז גריאטרי הדסים אנו שמים דגש מיוחד על רווחת הדייר. אחד השירותים החשובים שאנו מעניקים לדיירים שלנו הינו שירות סוציאלי, המקנה לכל דייר ובני משפחתו משענת ובטחון. השירות הסוציאלי שלנו מורכב מצוות ותיק של עובדות סוציאליות , אשר כל אחת מהן מלווה את המחלקות שלה ומהווה חוליה מקשרת בין צוות המחלקה, דיירים ומשפחותיהם.

קרא עוד »

אילו שירותים צריך לספק מרכז גריאטרי?

מרכז גריאטרי הינו בית אבות סיעודי המעניק שירותים נרחבים לדיירים הזקוקים לטיפול סיעודי. בשונה מבית אבות רגיל, המעניק לדייריו חיי חברה פעילים, חוגים, סדנאות, מזון איכותי ושירותי רפואה בסיסיים, מרכז גריאטרי במסגרת בית אבות סיעודי מעניק לדייריו שירותים כבכל בית אבות רגיל בתוספת שירותי רפואה נרחבים לדיירים הזקוקים לטיפול סיעודי והשגחה צמודה.

קרא עוד »

שימו לב

המידע והתכנים המופיעים באתר ניתנים "כמות שהם" (AS IS) וללא אחריות מכל סוג שהוא. התכנים באתר אינם מהווים עצה רפואית, חוות דעת מקצועית, או תחליף להתייעצות עם מומחה. לא תהיה למשתמשים כל תביעה, דרישה או טענה, מכל סוג שהוא כלפי hadasim.com ו/או בעליו של האתר ו/או כלפי צוות הכותבים, העורכים והיועצים המשתתפים בעריכתו.

דילוג לתוכן